اخرین شب

صبح ساعت ٦:٣٠ پامیشیم

 ماشین رو روشن میکنم

وسایلمون رو میریزم توش

سوارش میکنم

١٨٠-٩٠ کیلومتر میرونم

خودم با دستای خودم

با اراده خودم

میبرمش فرودگاه

بغلش میکنم

میبوسمش

لبای گرمش...

گرمای تنش..

دستای لطیفش...

با دستای خودم

با لبای خودم بهش میگم خداحافظ

میره پشت شیشه ها 

دیگه دستم به دستش نمیرسه

پرواز میکنه

هواپیماش میپره

و برای چند ماه... ازم جدا میشه


درد داره

خیلی درد داره

که خودم میرسونمش برای جدا شدن ازم


خداحافظی به همین راحتی


نظرات 3 + ارسال نظر
امیرحسین مطیری شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ق.ظ http://mydw.blogsky.com

سلام دوست عزیز
تبلیغ بدون پول و مجانی شما در وبلاگ ما !
شما بااین کار می تونید بازدید کننده های وبلاگتونو بالا ببرید البته شروطی دارد که می تونید برای اطلاع از چگونگی تبلیغ رایگان و شرط های ان به ادرس زیر بروید !!

www.Mydw.blogsky.com

آبتین شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ق.ظ http://foshar.blogsky.com

چه تلخ

ترمه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ق.ظ http://www.hamisheonline.com

سلام
( زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگیر سال 92 در هفته اول مهرماه می باشد)
آیا قصد آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را دارید ؟
آیا می دانید خیلی از داوطلبانی که قبول شده اند از ما مشاوره و برنامه ریزی درسی رایگان گرفته اند ؟
آیا می دانید در وب سایت همیشه آنلاین تنها وب سایت قدرتمند در زمینه ارائه خدمات رایگان کنکور ارشد فراگیر به تمام سوالات شما پاسخ داده می شود ؟
آیا می دانید همیشه آنلاین متشکل از گروه بزرگ فارغ التحصیلان ارشد فراگیر پیام نور است ؟
آیا می دانید همیشه آنلاین در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مشاوره رایگان می دهد ؟
آیا می دانید که همیشه آنلاین سوالات سال های پیش کنکور ارشد فراگیر را به قیمت بسیار ارزان ارسال می کند ؟
آیا می دانستید در همیشه آنلاین داوطلبان پیرامون موضوع کنکو ارشد فراگیر با هم به تبادل نظر می پردازند ؟
آیا می دانستید همیشه آنلاین پاسخ های اختصاصی برخی از سوالات رشته های فعال ارشد فراگیر را در اختیار دارد ؟

پس به سایت ما بیایید و از امکانات ما استفاده نمایید
در صورت تمایل ما را با نام " مشاوره رایگان کنکور ارشد فراگیر" لینک نمایید تا بازدید کنندگان شما نیز از خدمات ما استفاده نمایند
همیشه آنلاین
ترمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد