باز هم سگی

شدیدا دلم میخواد برای خالی کردت عقده! دقیقا عقده!رو کسایی که منطق ندارن که باهاشون بحث کنم، وسایل اطرافم رو بشکنم

ولی حال این رو هم ندارم

شاید به کیبورد دارم زیادی زور وارد میکنم ولی در عوض دقت تایپ بالا رفته


خسته شدم از این دنیای چرند

یه مشت ادم بی خصایتیم که "دلمون رو به دنیا" خوش کردیم

کدوم دنیا؟ کدوم کشک؟ زندگی مسخره و دل خوشی های چرند و که چی؟ به همه چیز رو به گه کشیدین که چی بشه؟ یک لحظه خودتون رو از اون لونه سگ کثافت گرفته بکشین بیرون ببینین دارین چ غلطی میکنین این چه وضع زندگیه

چی از رفتار اجتماعی میدونین؟ چی از تاثیر حرف های نجوویده ای که از دهن کثافت گرتتون بیرون میزنه میدونین؟ چرا وقتی به روتون میاریم در دهنتون باز تر میشه؟؟؟ ادامی لجن

 همتون(هر عوضی بد ذاتی که وجود داره) دلتون به دنیاتون خوشه! و اون هایی هم که خیلی دلخوشیشون بالا زده به دنیای دیگه هم دل خوش کردن

امیدوارم با همین دلخوشی زودتر کلکتون کنده بشه تا بخوره تو پوز اشغالتون حالیتون بشه

ولی حالیتون هم نمیشه!

چون همه سر کاریم!

بعد مردن هم کوفتی نمیشه که بفهمین چه غلطی کردین به گه خوردن بیفتین

لعنت به این "انسان بودن" لعنت به این حس لعنتی

حوصله خودم رو ندارم

از این به بعد هرکی فقط حرف زد تمام!! فقط عمل

باز هم خط خط کشیدن شروع شد