کاکتوس درختی است...

همه ما انسان ها میدونم که هر چیزی دارای ارزی مشخص است. 

 

این وبلاگ مانند یک درخت بود که برای یک دلیل به وسیله من کاشته شد. درختی وجود نداره که بدون آبیاری زنده بمونه! درخت یک موجود زنده است! مثل انسان ها. اگر بهش توجه نشه، بی توقع خشک میشه! میمیره! این وبلاگ مثل درختی بود که از بی توجهی زرد شده بود و من ، کسی کع به وجود آورده بودم کسی که درخت رو کاشته بود، از ریشه کندمش. 

ابتدا گفتم، هر چیزی ارزشی داره. 

نفس وبلاگ خیلی بی ارزشه. شاید در حد 3-4 کلیک و 3-4 هم بی ارزش تر از یک لبخند دروغ! 

اما ارزش یک مکان سخن گفتن بیش از یک لبخند عاشقانه است.... ! 

 

جای هیچ درخت خشک شده ای در دل انسان ها پر نمیشه مگر...! 

من جای اون درخت از ریشه کنده شده، درختی جدید کاشتم ولی اینبار به دلیل خودم! 

این درخت یک کاکتوسه! 

 

 

  

کاکتوس درختی است تنها، بی نیاز 

با ریشه و قوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد